POP / IMAP | imap |
Inkomende server | imap.ziggo.nl |
Inkomende poort | 993 |
SSL (beveiliging) inkomend | ssl |
Uitgaande server | smtp.ziggo.nl |
Uitgaande poort | 587 |
Inloggen vereist | yes |
Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'
Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'
Vink 'Serverinstellingen' aan.
Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.
Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Ziggo kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
Een kennis heeft met outlook "vraagt steeds om wachtwoord"
2 weken geledenKrijg telkens ineens het opvragen van gebruikersnaam en wachtwoord. voor smtp.ziggo.nl En ik weet het wachtwoord niet meer.. Hoe kan ik dit herstellen want er wordt geen mail meer verzonden. Ik heb gezien dat ditzelfde probleem een jaar geleden ook al is aangekaart, maar ik zie niet waar ik de oplossing ervan kan vinden
9 maanden geledenIk ben outlook aan het instellen en kom er niet verder mee . Dit email adres is al toegevoegd
1 jaar geledenIk kan wele-mail ontvangen op mijn iPad en telefoon, maar niet meer in outlook op mijn laptop
1 jaar geledenIk ben outlook aan het instellen en kom er niet verder mee . Dit email adres is al toegevoegd
1 jaar geledenKan geen ziggoemail instaleren op mijn nieuwe laptop?
1 jaar geledenvraagt steeds om wachtwoord
1 jaar geledenvraagt steeds om wachtwoord
1 jaar geledenKrijg telkens ineens het opvragen van gebruikersnaam en wachtwoord. voor smtp.ziggo.nl En ik weet het wachtwoord niet meer.. Hoe kan ik dit herstellen want er wordt geen mail meer verzonden.
1 jaar geledenheb een nieuw mail aderes
2 jaar geleden
Vraag en antwoord